Przyczyń się do rozwoju e-dziennika - Gdynia Edukacyjna
Menu górne

Aktualności

Przyczyń się do rozwoju e-dziennika

18
czerwiec
Przyczyń się do rozwoju e-dziennika

Gdyńskie Centrum Kontaktu pracując nad nową wersją miejskiej aplikacji mobilnej zachęca do wypełnienia ankiety dotyczącej e-dziennika. Pomoże to ustalić, które jego moduły są najczęściej używane oraz z jakimi trudnościami borykają się jego użytkownicy. Rozwińmy wspólnie odświeżoną wersję aplikacji, tak aby dostarczała jak najlepszych wrażeń z użytkowania prezentując treści w sposób jaki tego oczekują gdyńscy użytkownicy.

Gdyńskie usługi cyfrowe nieustanie rozwijają się, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby mieszkańców. Konto Mieszkańca czyli autorskie wielofunkcjonalne narzędzie, integrujące e-usługi w jednym miejscu, umożliwia mieszkańcom zgłaszanie i monitorowanie nieprawidłowości z przestrzeni miejskiej oraz załatwienie wielu spraw bez konieczności wychodzenia z domu. Zgłaszanie usterek w infrastrukturze miejskiej możliwe jest za pomocą zintegrowanego z Kontem Asystenta Mieszkańca. Konto Mieszkańca to kompleksowa usługa, która za pomocą jednego spójnego portalu oraz aplikacji mobilnej łączy najróżniejsze aspekty życia w mieście. Integruje ono takie usługi miejskie jak: Kartę i Asystenta Mieszkańca, E-dziennik, internetową rezerwację wizyty w urzędzie oraz serwis wsparcia mieszkańców Gdynia Wspiera. Aplikacja mobilna Gdynia.pl oferuje jeszcze więcej funkcjonalności m. in. dostęp do kalendarza wydarzeń, wiadomości, komunikaty o utrudnieniach lub alertach pogodowych, funkcjonalność Posadź drzewo, 5 dniową prognozę pogody czy informacje na temat jakości powietrza wraz z możliwością ustawienia alertu.

– Jedną z najczęściej wykorzystywanych funkcji aplikacji Gdynia.pl jest dostęp do elektronicznego dziennika uczniów gdyńskich szkół publicznych. Edukacja jest procesem, który musi włączać również rodziców w życie szkolne ich pociech. Gdynia stara się, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców również przy użyciu nowoczesnych technologii, przyjaznych użytkownikom – mówi Oktawia Gorzeńska, wiceprezydentka Gdyni.

W 2012 roku Gdynia wprowadziła pierwszą wersję elektronicznego dziennika. Od samego początku e-dziennik był dostępny bezpłatnie dla uczniów oraz ich rodziców, co umożliwiało wszystkim równy dostęp do ważnych informacji edukacyjnych dot. postępów w nauce ich dzieci. Od 1 września 2021 za obszar systemowy w każdej gdyńskiej szkole odpowiada cenione rozwiązanie Librus Synergia, z którego użytkownicy urządzeń mobilnych mogą korzystać poprzez aplikację miejską gdynia.pl. Współpraca będzie kontynuowana i przy okazji prac nad nową wersją aplikacji miejskiej nadszedł również czas metamorfozy e-dziennika.

– Aby lepiej sprostać potrzebom i oczekiwaniom użytkowników związanym z korzystaniem z e-dziennika w aplikacji Gdynia.pl, prosimy o odpowiedź na kilka pytań w przygotowanej ankiecie. Dzięki opiniom rodziców i uczniów będziemy mogli go udoskonalić i dostosować do oczekiwań – zachęca Piotr Wiśniewski, naczelnik Gdyńskiego Centrum Kontaktu.

Ankietę można wypełnić tutaj – https://bit.ly/ankieta-dziennik

Serdecznie zapraszamy!


Wróć do listy Następny wpis
Przejdź na początek