Podsumowanie roku pracy gdyńskiej edukacji – wspólna rozmowa o wyzwaniach, sukcesach i przyszłości - Gdynia Edukacyjna
Menu górne

Aktualności

17
czerwiec
Podsumowanie roku pracy gdyńskiej edukacji – wspólna rozmowa o wyzwaniach, sukcesach i przyszłości

W gościnnych progach Zespołu Szkół Administracyjno-Ekonomicznych w Gdyni odbyło się spotkanie podsumowujące miniony rok działań w gdyńskiej oświacie. Gospodarzem wydarzenia była Pani Dyrektor Anna Marlewska, a w rozmowach uczestniczyła kadra zarządzająca gdyńskimi placówkami oświatowymi oraz przedstawiciele najważniejszych miejskich instytucji wspierających edukację.

Obecne były również: Naczelniczki Wydziałów Edukacji i Budynków – Iwona Tanewska i Grażyna Muszyńska, Dyrektor Centrum Usług Przedsiębiorczości i Szkoleń Zawodowych – Anna Bennich, Skarbnik Miasta – Honorata Krupka, przedstawiciele Związku Nauczycielstwa Polskiego, Związków Zawodowych oraz pracownicy Wydziału Edukacji.

Rok pełen wyzwań i realnych efektów

Minione miesiące obfitowały w inicjatywy i działania, które przyniosły konkretne rezultaty dla gdyńskiej edukacji:

Wsparcie finansowe dla różnych inicjatyw

Sukcesy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych

Gdynia skutecznie pozyskuje fundusze na rozwój edukacji, m.in. z:

W przygotowaniu są kolejne wnioski, m.in. w ramach projektów ZIT (4 mln zł) i Interreg Sea Baltic (450 000 euro).

Inicjatywy merytoryczne i społeczne

W mijającym roku miasto zrealizowało szereg działań wspierających rozwój uczniów i nauczycieli:

Plany na przyszłość

W kolejnych miesiącach planowane są działania nakierowane na rozwój Gdyńskiej Polityki Edukacyjnej:


Dziękujemy wszystkim dyrektorkom i dyrektorom, nauczycielkom i nauczycielom, pracownikom administracji, a także naszym partnerom instytucjonalnym za zaangażowanie i codzienną, rzetelną współpracę na rzecz gdyńskiej edukacji.

Opracowanie artykułu: Katarzyna Balcerzak
na podstawie materiałów ze spotkania z wiceprezydentką, Oktawią Gorzeńską, 
Zdjęcia,  Katarzyna Balcerzak, Gdynia Edukacyjna

Wróć do listy Następny wpis
Przejdź na początek